Mitsubishi Eclipse Cross: авангард по-японськи
Сучасний Mitsubishi Eclipse - уже не купе, а стильний кросовер. Ми визначили плюси та мінуси оригінальної моделі, а також спробував відшукати спільні риси зі знаменитим предком.
Автомобілісти зі стажем напевно пам'ятають знамените купе Mitsubishi Eclipse. Недорогу спортивну модель для молоді випускали з 1989 по 2012 роки, і вона навіть стала зіркою фільму «Форсаж».
Утім, доступні спорткари зараз не користуються попитом, тому коли Mitsubishi Eclipse вирішили відродити в 2017 році, то вибрали формат купе-кросовера. Наразі це найдоступніша модель такого класу на українському ринку, і Фокус взявся її випробувати.
У стилі орігамі - дизайн Mitsubishi Eclipse Cross
Новий Mitsubishi Eclipse Cross - нетиповий представник свого класу. Якщо в більшості крос-купе похилий аркоподібний дах, то в нього рубаний клиноподібний силует у стилі 70-х із великими кутами нахилу передніх і задніх стійок. Вийшов гранений дизайн у стилістиці орігамі.
Кросовер Mitsubishi пройшов у 2021 році ґрунтовний фейсліфтинг і отримав повністю нові передню та задню частину. «Обличчя» Eclipse Cross вийшло виразним і футуристичним - авто зі схожим дизайном зустрічаються в японських аніме. Широка решітка радіатора поєднується з «двоповерховими» діодними фарами та вигнутими хромованими молдингами.
«Корму» авто дещо піднято, а крила розширено. Ззаду дизайнери відмовилися від оригінального двосекційного скла та встановили L-подібні ліхтарі. Дизайнери постаралися додати Eclipse спортивності: вже в базовій версії встановлені 18-дюймові диски та великий спойлер, а топовий варіант отримав ще й обвіс.
Mitsubishi Eclipse Cross - той рідкісний у наші дні випадок, коли під час планового оновлення авто стало помітно більшим: воно підросло одразу на 140 мм.
Розміри Mitsubishi Eclipse Cross 2023:
- довжина - 4545 мм;
- ширина - 1805 мм;
- висота - 1685 мм;
- колісна база - 2670 мм.
Консервативна класика - салон Mitsubishi Eclipse Cross
Зазирнімо в салон Mitsubishi Eclipse Cross. Він не настільки авангардний, як зовнішність - навпаки, його дизайн можна назвати класичним. Хоча є й цікаві деталі на кшталт підсвічування порогів.
У топовій версії Ultimate інтер'єр оздоблений шкірою. Розбавляють її сріблясті й чорні лаковані вставки, які виявилися не надто зносостійкими - на них уже видно численні потертості й подряпини. Зате на передній панелі пластик м'який.
Досить велике рульове колесо знайоме за старшим братом Mitsubishi Outlander. Воно також прикрашене лакованою накладкою, а в районі хвату рук передбачені напливи. Поряд із кнопками керування аудіо та круїз-контролю на кермо винесли й клавішу ввімкнення камер, що дуже зручно.
У Mitsubishi Eclipse Cross класичні циферблати приладів у всіх версіях - віртуальну приборку не пропонують. Шкали спідометра й тахометра родом із 2000-х, але показники добре зчитуються. По центру встановлено кольоровий екран, на який виведено різну інформацію - від даних бортового комп'ютера до індикатора роботи повного приводу. Щоправда, перемикати показники не дуже зручно, адже кнопки розташовані за кермом.
Передбачена й проєкція, але не на лобове скло, а на прозорий дисплей, що висувається з передньої панелі подібно до прицілів у космічних кораблях із «Зоряних війн». Він дає змогу не відводити очей від дороги, хоча високим людям зчитувати його показники не дуже зручно - доводиться нагинатися.
Центральний 8,0-дюймовий тачскрин Mitsubishi Eclipse Cross розташований високо й також дає можливість менше відволікатися від дороги. Його меню дуже просте й зрозуміле - сучасніше мультимедіа кросоверу не завадило б. Утім, Android Auto й Apple CarPlay в авто є, а внизу розташовані два USB-порти. Кнопками клімату зручно користуватися на дотик, хоча деякі з них усе ж таки дрібнуваті.
Із відділеннями для дрібниць усе гаразд. Новий Mitsubishi Eclipse Cross має місткий дворівневий ящик для рукавичок і доволі великий бокс у підлокітнику.
Наскільки просторий кросовер Mitsubishi
Салон Mitsubishi Eclipse Cross хоч і не найсучасніший, але зручний. Діапазон регулювань рульової колонки та водійського сидіння достатній, щоб підібрати зручне положення за кермом.
Передні крісла пружні та мають хорошу бічну підтримку. В усіх Mitsubishi Eclipse Cross вони оснащені підігрівом, а крісло водія має електропривод. До речі, обігрів керма та задніх сидінь - також частина базової комплектації.
Посадка в кросовері доволі висока. До оглядовості вперед і по сторонах запитань немає, а нове заднє скло поліпшило й огляд назад. До того ж у Eclipse Cross великі та зручні дзеркала.
На другому ряду простір для ніг дуже щедрий за мірками цього класу. А ось запас над головою невеликий - за стильну лінію даху доводиться розплачуватися, і пасажирам зростом понад 180 см буде затісно. Добре, що в дивана регулюється кут нахилу спинки (доступні 9 її положень), що дає змогу високим пасажирам розміститися напівлежачи й не торкатися стелі головою. Чого не вистачає ззаду, так це USB-роз'ємів - є тільки розетка-прикурювач.
Багажник Mitsubishi Eclipse Cross не найбільший у класі - 405 л. Частково це зумовлено тим, що частину його «з'їдає» повнорозмірне запасне колесо. З цієї ж причини підлога багажника доволі висока, але зате вона рівна, якщо скласти задні крісла - у цьому разі об'єм зростає до 1235 л.
Багато навіть у «базі» - комплектація Mitsubishi Eclipse Cross
Новий Mitsubishi Eclipse Cross в Україні доступний тільки в багато оснащених версіях. Уже в «базі» передбачені безключовий доступ, роздільний клімат-контроль, електропакет, круїз-контроль, парктронік, камера, датчики дощу та світла.
Тестове авто у версії Ultimate також укомплектоване камерами кругового огляду, двома люками й електроприводом пасажирського сидіння. До того ж воно отримало набір систем безпеки - адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування, контроль дорожньої розмітки та сліпих зон.
Жвавий і чуйний - двигун Mitsubishi Eclipse Cross
Кросовер Mitsubishi Eclipse в Україні пропонують із двома 150-сильними четвірками - 2,0-літровою атмосферною та 1,5-літровою турбованою. Втім, ідентична потужність - не означає, що характер у двигунів однаковий.
На тест Фокусу потрапив 1,5-літровий варіант. Турбомотор має вельми нетиповий характер - він жвавий і чутливий, швидко розкручується. Особливо добре двигун проявляє себе в середньому діапазоні оборотів - при 2000 об/хв досягається піковий крутний момент у 250 Нм, що супроводжується відчутним припливом тяги.
Звук мотора приємний і не настирливий та стає надто гучним лише на високих обертах. Розгін до 100 км/год займає 11,4 с, а максимальна швидкість становить 195 км/год.
Заявлена витрата палива - 9,8 л/100 км у міському циклі та 6,5 л/100 км - у заміському. У нас в разі спокійної міської їзди виходило 10-10,5 л на 100 км, але якщо добре тиснути на газ, то можна побачити цифру 13 л/100 км. У принципі, кросоверу не завадив би екорежим із придушеними реакціями двигуна та менш чутливою педаллю газу.
Керованість - козир Mitsubishi Eclipse Cross
Варіатор Mitsubishi Eclipse Cross непогано налаштований і демонструє швидкі реакції. Повний привід S-AWC доповнено режимами для снігу та гравію, а кліренс становить 199 мм, тобто кросовер не спасує на нескладному бездоріжжі.
На додачу передбачена функція Active Yaw Control, що імітує самоблокувальний диференціал. Завдяки їй кросовер Mitsubishi Eclipse вийшов маневреним і добре почувається на звивистих дорогах. Недостатня повертаємість не дає про себе знати, а кермо точне та наповнене вагою.
Підвіска Mitsubishi Eclipse Cross доволі пружна, і серйозні вибоїни даються взнаки. Зате крени кузова в поворотах відносно невеликі, за мірками кросоверів. Цікава деталь: під капотом встановлена розпірка, що підвищує жорсткість кузова, - це атрибут спорткупе, який рідко зустрінеш у кросоверах.
Керованість Eclipse Cross дуже непогана - все-таки ім'я зобов'язує. Відчувається, що шасі авто легко може переварити й більшу потужність. До слова, в інших країнах є 163-сильна версія турбомотора, а також запропоновано 188-сильний плагін-гібрид Mitsubishi Eclipse Cross.
Дорожні нерівності поглинаються тихо, а ось шум шин на великих швидкостях усе ж таки дає про себе знати. Хоча загалом шумоізоляція Mitsubishi Eclipse Cross хороша.
Вердикт Фокусу
Новий Mitsubishi Eclipse Cross не можна назвати спорткаром, але він цікавий у керуванні - гени все-таки даються взнаки. Кросовер багато оснащений і водночас дешевший за інші купеподібні моделі. До того ж це не найпросторіша модель у класі, тому вона більше підійде індивідуалістам, ніж сімейним автолюбителям.
Плюси Mitsubishi Eclipse Cross:
- багата комплектація;
- хороша керованість;
- чутливий і тяговитий турбомотор.
Мінуси Mitsubishi Eclipse Cross:
- лакований пластик у салоні легко схильний до подряпин;
- мало місця над головою ззаду;
- невеликий багажник.
-
Mitsubishi Eclipse Cross: атмосферний дволітровий мотор та передній привод
Автомобіль виглядає, як заточений меч самурая - різкі заломи переднього бампера, прямі лінії на боковинах, гострі фари. ...
ITC.ua -
Без спойлера и с 2-литровым атмосферником: Mitsubishi Eclipse Cross
«За такие деньги я лучше китайца куплю, и еще на хороший отдых в ближайшие пару лет останется!», – эту шокирующую реплику я услышал в Казани от заинтересовавшегося было рестайлинговым Eclipse Cross модного парня. С друго ...
Колеса -
Красное и белое: Mitsubishi Eclipse Cross
Mitsubishi вступили на путь глобальных изменений, и сделали это весьма и весьма отчаянно. Как еще можно воспринять три полновесные премьеры за неполные четыре месяца 2021 года? «Три бриллианта» бросились наверстывать упу ...
Avtovzglyad
Mitsubishi Eclipse Cross